Vaše dojmy

Byly jste s námi na dovolené? Podělte se o své zážitky s ostatními :)

Přidat hodnocení

realygood

Hodnocení zákazníků

Michaela Kopelová
Dobrý den, ráda bych touto cestou poděkovala za krásnou dovolenou, kterou jsme trávili v mobilním domku v resortu Solaris u Šibeniku. Rezervace, vyřízení a veškerá komunikace opravdu pružná a bezchybná. A dovolená - bez mráčku, domeček malý, ale pro 4 osoby postačující, pláže i kemp super. Určitě se rádi vrátíme a i všem doporučíme. \r\nPřeji mnoho spokojených klientů. M. Kopelová
Veronika Chovancova
Pred par dnami sme sa vratili z dovolenky z Biograd na Moru (mobilne domceky kemp Soline). Dovolenka sa vydarila a keby sme nemali zdravotne problemy urcite si ju este predlzime (7 dni je malo). Plaz bola sice plna, ale nikdy nebol problem najst si miesto. Podakovat by som chcela najma vzdy usmiatej delegatke a animatorkam ktore sa venovali detom kazdy vecer. Deti sa tesili viac na vecerny animacny program ako ku moru :-)
Pfeilerovi
Hezký den všem v Cherry tour...vrátili jsme se z jarní dovolené s Vaší CK v Šibeniku. Prožili jsme naprosto skvělou dovolenou...hezké prostředí, bydlení, nádherné moře a okolí, skvělý přístup od delegátky p. Svobodové, která byla milá a ochotná. V podstatě prima dovolená, která navázala na bezproblémovou komunikaci s p. Pastrňákovou v CK. Moc děkujeme a těšíme se na další dovolenou.
Lucie Pastrňáková
Dobrý den pane a paní Pfleilerovi, jsme velmi potěšeni, že jste byli spokojeni v našich ubytovacích kapacitách a také s přístupem našich zaměstnanců. Pochvalu předáváme také delegátce Monice Svobodové a budeme se těšit na vaši opětovnou návštěvu našich destinací.
Josef Štofka
Dobrý den ,strávili jsme letošní dovolenou s Cherry tour v Poreči .Proti ubytování nemůžu říct naprosto nic ,bylo na urovni ,kterou jsme si zaplatili ,klimatizace fungovala a bylo čistě uklizeno.Přesto bych něco měl . Do Chorvatska jezdím léta a dosud jsem se nesetkal s tím že by mě delegátka ubytovala po 14 .hod. a musel jsem opustit ubytování do 10.hod. Pokud si to někdo uvědomí tak jsem zaplatil 1. den jen tak pro nic za nic. Ted jsem se díval na dovolenou nu Cherry tour na ostrově Krk zarazilo mě nástup po 17.hod !!!! a odjezd do 10. hod. Je to zase jeden den bez dovolené ale zaplacený. Běžně je ubytování kolem desáté a odjezd také.Takže jaksi nechápu že musím platit za to co nevyužiji.
Lucie Pastrňáková
Dobrý den. Dovolte mi vysvětlení celé věci.Cena za ubytování je uvedena na určitý počet, tudíž i platba je za noci, nikoli za dny.Běžný ubytovací čas je v našich kapacitách po 15:00 hod. a odjezd do 9:00 z důvodu provedení velkého úklidu našimi pokojskými (konkrétně v Poreči máme 23 ubytovacích jednotek).Vždy se snažíme ubytovat hosty co nejdříve,což bylo i ve vašem případě.Naši chorvatští partneři, i jiné CK provádějící úklid ve svých kapacitách, mají ubytovací časy stanoveny velmi podobně, aby se stihl provést úklid. Bohužel ani v hotelu vás neubytují dříve než po 14:00. Věřím, že si dovedete představit, co obnáší celkový úklid jedné jednotky, a proč tedy není možné ubytování v dopoledních hodinách.
Anna Koláčková
Dobré odpoledne,musim jen reagovat na přispěvek p.Štofka,taky jezdime léta do Chorvatska ale to co popisuje,že se s tim nesetkal je to prakticky všude nastejno ubytko odpoledne.A i loni i když,jsme letěli do Egypta taky ubytováni večer a i ti klienti kteři přileti ráno ve většině připadu je ubytováni večer nebo v pozdějšim čase.Je to všude stejné i když jsme byli třeba u nas v Čr nebo na Slovensku taky ubytováni většinou od 14.hodin i později.Tak vám přeji hodně spokojenějšich klientu.Pěkné odpoledne vám i celé vaši ck Cherry.S pozdravem A.Koláčková
Eva
Zdravím všechny zaměstnance Cherry tour. Konec září jsme strávili v mobilním domku v Šibeniku resort Solaris (už podruhé), a opět naprostá spokojenost, velký dík paní delegátce za její příjemný a profesionální přístup. Pravidelně s milým ůsměvem ověřovala spokojenest klientů a trpělivě a ochotně poskytovala veškeré užitečné informace. Vše klapalo na výbornou. Už se těšíme na příští rok.
Mgr. Miroslava Stáňová
Se studenty třetích ročníků jezdíme již 15 let na sportovně turistické kurzy do Chorvatska.Před třemi lety jsme změnili CK a to byla ta nejlepší volba, kterou jsme udělali. Naprosto profesionální a přitom milý přístup všech zaměstnanců, spokojenost s ubytováním i službami, mě i studenty opravňuje těšit se na příští rok.